Mijn naam is Philip Leenen.
Al meer dan 20 jaar duik ik in de business van organisaties. Om bedrijfsprocessen en noden helder te krijgen en om business en IT met elkaar te verbinden. (Het kan!)
Waarom? Ik word gelukkig als ik robuuste langetermijnoplossingen kan opleveren waar klanten en gebruikers écht baat bij hebben.
Klanten en collega’s omschrijven me als een zeer gemotiveerde en gepassioneerde professional. Iemand leergierig, kritisch, georganiseerd en doelgericht. Met strategisch inzicht en met het doorzettingsvermogen om resultaat te boeken. Iemand met een sterke focus op de klant en op kwaliteit.
Spreekt mijn profiel je aan?
Waar ik voor sta
- een onafhankelijke, vertrouwelijke en integere partner
- what-you-see-is-what-you-get: authenticiteit en eerlijkheid
- respect voor en open communicatie met jou en je mensen
- gegarandeerde commitment en effectieve vooruitgang
- een eindeloze stroom aan slechte humor – soms zo slecht dat het goed wordt
Waar ik goed in ben?
- op een laagdrempelige manier contact leggen met jouw experts en hun informatie naar een hoger niveau vertalen.
- de brug maken tussen business en IT, zodat er wederzijds begrip en samenwerking kan ontstaan.
- zorgen dat het plaatje klopt. Kleine bijsturingen kunnen daarna nog nodig zijn, maar er vallen geen lijken meer uit de kast. (Oef!)
Mijn ervaring
Retail
- Colruyt group
- Schoenen Torfs
- PrimeUser (high-tech webshop)
Transport, distributie en logistiek
- PSA Antwerp (container terminal operator)
- ABX Logistics (nu: GLS)
Industrie
- Flagstone (manufacturing execution system)
Mobiliteit
- Athlon Car Lease
- CityBird Airlines
Telecommunicatie
- Proximus
- Telenet
Media
- Mediafin (De Tijd)
- MediaGenix NG (broadcast & on-demand management software)
Overheid & sociale dienstverlening
- Attentia Wellbeing
- Securex
- Fedasil
IT dienstverlening
- Cegeka
- SmalS
- AIV (nu: Digitaal Vlaanderen)
Getuigenissen
Terug het bos door de operationele bomen zien? Investeringen in bedrijfssoftware die écht opleveren? *
* want 75% van de IT-projecten draait in de soep volgens Gartner